Woho, blogg.se är snälla :D

WOHO! Fick mejl från blogg.se nu imorse, de har fixat bloggen till mig. Jag fick tillbaka den. Yeeeaaah :) Fast när man går in på den så står det fortfarande "blog removed", men, det skulle fixa sig så snart som möjligt. Så snart kan jag börja blogga där.

Jag skriver länk dit sedan när den börjar funka. Jag har ingen aning om hur lång tid det kan ta, men jag hoppas på att det går att komma in på den redan ikväll. Men håll utkik här iallafall :)

Nu ska jag tjata på mamma om att åka till stranden. Fast hon vägrar. Aldrig att jag tänker stanna hemma och glo på tv när det är miljoner grader varmt och solen skiner! Never in my fucking life.

Puss :D

Kommentarer
Postat av: Linda och Prinsessan

hoppas att du kom till stranden

2008-07-29 @ 09:28:42
URL: http://babymyz.blogg.se/
Postat av: anke

hääärligt! :D då har du alltså snart en ny blogg? eller nygammal:P

2008-07-29 @ 10:19:53
URL: http://anke.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0