Inte flera dagar, snälla

Frågade blogg.se hur lång tid det tar tills man kan se bloggen normalt (den nya). Svaret var: det kan ta några timmar upp till flera dagar. Vi kan inte svara exakt på den frågan.

Jag hoppas verkligen inte det tar flera dagar. Jag vill att den ska fungera, nu! Nu med en gång. Eller åtminstone ikväll. Men jag återkommer när den fungerar. Hoppas även jag hittar någon snäll typ som kan fixa en design också. :)

Har legat i solen några timmar nu och är röd. Nu orkar jag inte mer. Önskar att vi var vid stranden så man kunde doppa sig när det blir för varmt. Men mamma är sämst, så vi är hemma. Wow, jippie.

Nu ska jag se någon film. Eller nåt.

PS. Någon som vet vad en undersköterska får i lön EFTER skatt, ungefär? Tacksam för svar, hihi! :D

Kommentarer
Postat av: stina

min kompis jobba som undersköterska på akuten..både natt och dag..fick ut 14500 kr tro ja

2008-07-29 @ 12:36:11
URL: http://kittygitty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0