Håll tummarna

Jag har mejlat blogg.se. Jag mejlade och frågade om det inte gick att fixa så jag kan få ett namn som redan har funnits (som dessutom har varit min egna blogg, som jag tog bort.. för ett bra tag sedan). Och de skulle checka in läget och höra av sig om ett tag. Förhoppningsvis imorgon.

Nu får ni, precis som jag, hålla tummarna! För det namnet är mycket bättre än det här :) Men går det inte att fixa, så stannar jag här. Så, hååååll tummarnaaa! (:

PS. det är jäkligt varmt! Hur ska man kunna sova inatt? :o

Kommentarer
Postat av: josefin nilsson

2008-07-28 @ 23:14:58
Postat av: caroline

kolla gärna min blogg. Jag fotar!

kram.

2008-07-29 @ 00:46:47
URL: http://carolinejo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0